29 Aralık 2010 Çarşamba

Holigan?

U-17 Maçındaki Olaylara Holiganlar Diyen Arkadaşlar Geçen Ben 14 Yaşındayım Geçen Sezon Kadıköy yada Samiyendeki Maç Tam Hatırlamıyorum ama Kadıköyde Üzerimde GS RH+ T-Shirt'ü vardı.Gözlerine Batıyodum Hepsinin Hatta Metrobüsle Gidecektim Eve Stadın Yanından Geçecektim Cesaretim Gözlerine Batmıştı Çünkü Bugüne Kadar Fenerliler Sami Yen de Böyle Bir Şeye Cesaret Edemiyordu.Ben 14 Yaşında Çocuktum KArşılık Veremezdim Belki Üzerime 20-30 Fenerli Gelse Ama Korkmuyodum En Azından Hareket Amiri Amcama Güveniodum Ne Kadar Oda Fanatik Fenerli Olsada Hatta Söğütlüçeşme Metrobüs Beni Tanırdı.Ha ASıl Olay Dershanem Altıyolda Boğada Buluşuyolardı Öğlen Ders Sabah Üzerimde GS RH+ T-Shirt ü  var.Bakkal Bi Tip Vardı Dershanenin Orda Elinde Bıçak Biz İlk Onun Yanına Gittiğimizde Öle Yoktu Ortada Bi An Elinde Onla Oynamaya Başladı Sanıyorum Korktuğumu Düşündü Şimdi Onlar 17 yaşında genç.Hatta videoyu izleyen bilir bitanesine hiçbir şey yapmıyolar canına susamış gibi dikleniyor tamam dövme ama sende artistlenme kardeşim Bide Beşiktaş Maçından 2 hafta önce gene kadıköy biz 3 kişiyiz kuzenim beşiktaşlı arkadaşım fenerli ben galatasaraylı belki fenerli bi olay olsa satar gider bizi ama olay olursa biz dayak yicez Beşiktaşlı Görsekte dövsek diyorlardı hatta sırf gaz olsun diye 2 kupa aldı hemen götü kalktı 2 hafta sonra diye giden tezahuratları başlamıştı Beşiktaşlı Çıksında Dövsün Diyorduk Hangisi Holiganlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder