22 Aralık 2010 Çarşamba

GALATASARAY NEDİR?

Aslında çoğu onu bunu der ama ben kendime göre bir şeyler yazıcam.Eski okulumdan bi arkadaş demişki Guizaya laf atanlar Misi için 16 milyon € ya geldi 1 asist 0 gol demiş önce tabii Misinin Değerinin açıkladım Guiza Hercules Galatasray Schalke felan girdi araya.Bende Tabii arkadaşa dedimki Velencia ispanyadaki en iyi kaçıncı kulüp bana diyoki 4.SEvilla daha iyiymiş bana kalırsa atacağım laftan korktuda bu lafı söyledi.Ben dedimki Sevilla 5 dir Madrid 1 Barça 2 Valencia 3 Atletico Madrid 4 o Sevilla daha iyi diyor.Tabii ben meseleyi UEFA ya getiricemki susucak.En sonunda dedimki Galatasaray nedir biliyormusun?Bu yazıyı okuyanların bi fikiri vardır kesin şimdi Galatasray şudur efendim diyorum ve olaya başlıyorum:
Galatasaray bir markadır
Bir kültürdür Galatasaray
Bir tarihtir bir simgedir bir zaferdir Galatasaray.
dünyada bir ilköğretim, lise ve üniversiteye sahip olan tek spor kulübüdür.
Çok sıralarım ama şimdi bir diğer mevzu var işin içinde onuda birazdan ayrı yazıcam ama o çok daha güzel olacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder