2 Ocak 2011 Pazar

Olması Gereken

Biraz Abartıyorum Galiba Şu Forma Mevzularını Forma Blogu Olduk Galiba Şimdi Kit Maker Olmaya Başladım Şimdi Gelelim Asıl MEvzuya Şimdi Ben Rizeliyim Bi ÇaylurRizeSpor AşkıVar Belli Bir Forma Kültürü Yok Rizenin Her Sezon Farklı Formalar Kullanabiliyoruz Şimdi Rize Bu Sezon Bi Turuncu Forma Yaptı Bölgedeki Turunçgillerden Oluşup.Mantıklıydı Bi 3rd Olayı ve İyiydi Şimdi Ben Derimki Daha Oturmadıysa Önce Bi Parçalı Yapalım home 1 olsun sonra 3 bant yapalım Home 2 Olsun Bi Beyaz Olsun Barçanın Bu Sezon Kullandığı Formayı Değiştirip Bi 3rd Olsun Aykırı Renk Ama Rizeyle Bir Olsun Daha Alışık Değiliz Anlamsız 3rd Formalara Bi 4rd Olsun oda KulübünRenkerinden Biri Olsun Yani Şöyle
  
3rd Dediğim Formayı Rizeliler Birir Karayemiş Rizeye Özgü Bu Yüzden Böyle Bir Forma Yaptım

Şimdi Galatasaraya Gelelim Adam Akıllı Parçalı Yapcaksın Metinin Ali Sami Yenin Gündüz Kılıçın Fatih Terimin Haginin 2000 Uefa Zaferi-Ne Kadar O Parçalı Olmasa Bile-İzlerini Taşıyan Gerçek Parçalıyı Giyeceksin 2000 Uefa Zaferinde 1905 Te Üzerinde Olan Beyaz Formayı Giyeceksin 3rd her Sezon Değişmeli Olsun Ama 3rd Geleneği Adam Akıllı Olsun Bi 4th Yapıcan Burası Türkiye Oda Hani Bi Gelenek Vardı Bizde Bi kırmızı-bi ikisi beraber Ona Uygun Bir de Forma Yapcan Şimdi Ben Naaptım Söliim Önce PArçalı Ama http://galatasaray-forma-tasar-mlar.980282.n3.nabble.com/ forumundan http://galatasaray-forma-tasar-mlar.980282.n3.nabble.com/KerlonMoura-Forma-Tasar-mlar-td2070279.html bu arkadaşın tasarımlarından bir parçalı aldım beyazı kendim yaptım sarı detay yok sadece kırmızı detaylar 3rd Siyah Füme Çubuklu Şık duruyor TT Arena Özel ÜZerinde TT Arena Logosu var En ÖNemlisi 4th O Efsanevi Real Madrid Zaferi 2-0'dan 2-3'e çevirdiğimiz O Formanın Modern Versiyonu Şimdi Onuda Gösterelim
Ayrı Ayrı Görmek İstiyenler:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder